zaterdag 26 januari 2013

Het eerste stitcherieblok

Deze week ben ik begonnen aan de stitcherie van blok 006. Waarom blok 006, omdat dit het enige blok is dat op een stuk ondergrondstof gemaakt wordt. Tenminste, bij mij was de stof te smal en moest ik er wel een strook aannaaien, maar het zijn niet twee blokken.Straks als het borduren klaar is, kan ik er de blokjes aanzetten, onder en boven. En dan is mijn eerste blok klaar. Maar dat zal nog wel even duren. Er is aardig wat te borduren. 

Er zit al een strengetje splitszijde in. En ik verwacht dat er nog wel een paar strengetjes ingaan. Maar dat geeft niet. Ik vind de kleur mooi, hij komt goed uit en de schaduwen worden ook leuk.

Ik heb gisteren bij Harolds nog een paar fineliners gekocht. Zwart 0.1 en 0.05. Voor mijn verdere tekenwerk.Hier zijn de eerste foto'sx

1 opmerking:

  1. Leuk!!!
    Echt heel anders en toch het hetzelfde patroon, dat vind ik altijd zo verrassend!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen