maandag 14 januari 2013

Eerste weekend heksenquilt


Mijn eerste weekend, werkend aan mijn heksenquilt is voorbij. En ik ben lekker opgeschoten.

Het is erg leuk om al deze blokken te maken. Ik heb ze met de machine gemaakt. Dan zit alles steviger in elkaar als ik straks over blokken moet tekenen voor de stitcherie.








Alle blokjes, die straks nodig zijn tussen de stitcheries, langs de randen zijn al klaar. De randen zitten zelfs al in elkaar. Dus als ik straks de stukken ga afmeten voor de stitcheries kan ik er de blokjes direct aan naaien.

Dat ga ik volgende weekend doen. Nu eerst weer verder met het laatste blok van mijn
Camelot. blok 016. 

4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent ver met de patchwork blokken!
    Leuke kleurcombi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat, mooie blokken! Toch niet zo makkelijk met de machine...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Atelier, het viel heel hard mee. Ik heb de mallen van Marti Mitchell en ik heb gewoon stroken van 3,5", 2,5" en 2"gesneden en daarvan weer de vierkantjes of schuine stukken. Die heb ik als een slinger steeds aan elkaar genaaid en vervolgens weer aan elkaar. Ik was echt in drie dagen met alle blokjes klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha els, je reageert bij mij met no-reply, dus hier even een antwoord...
    Ik ga alleen een stitchery maken met verschillende kleurtjes garen op het ogenblik een verlopend bruine draad...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen